Alla inlägg under juli 2008

Av Patricia - 15 juli 2008 16:12

Jag vet inte hur jag vill ha det med mitt bloggande.

Denna blogg har känts som min ventil för barnlöshet.  Men jag har så mycket mer att erbjuda.

 

 

Så just nu skriver jag och lägger in bilder på min pysselblogg istället. Dels för att den känns positivare att skriva på och dessutom kan jag lägga in massor med bilder utan att behöva betala med jämna mellanrum som här. Det ser man på dagens inlägg med massor med bilder på katterna.

 

 

Jag har funderingar på att se om jag kan flytta båda mina bloggar till en tredje så att jag har allt samlat. En där jag kan välja att lösenordsskydda om jag skulle vilja det. Men först måste K hjälpa mig och se om det går att flytta bloggarna eller hur jag ska göra. 

 

 

Men du som är intresserad av att veta vad jag gör och hur jag mår om dagarna får gärna titta in på pysselbloggen. Byter jag sen ställe säger jag till även här och hänvisar dit.

 

 

Ha det så bra så länge och glöm inte att njuta av nuet.

Av Patricia - 8 juli 2008 23:20

Ikväll var Mysan ute på långtur. Hon var verkligen ute i flera timmar, trots att det var väldigt blött ute och hon egentligen inte tycker om sådant väder.

 

 

Jag och K har nog varit ute i totalt 1½ timme och letat och kallat på henne.

Till sist vid 22.15 satt hon på gången utanför köket. On med henne coh torka av henne med en handduk, för den lilla blöta kelgrisen ville jag inte ha upp i sängen sådär.

 

 

Jag hanterade ångesten mycket bra om jag får säga det själv. Jag kände klart av den, men grät inte och försökte behärska mig och inte tänka det värsta. Jag höll mig lugn. Så jag är mycket stolt över mig själv. Men jisses vad jag blev trött efter det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards