Alla inlägg under maj 2007

Av Patricia - 31 maj 2007 21:25

 Emellanåt (några till flera gånger varje dag) har jag lite molande värk i magen. Är inte så förtjust i detta då jag är lite orolig att det är något negativt. Det är dock inte jättestark värk och ibland flyttar molandet i magen. Men oftast är det på vänster sida. Anledningen till att jag blir orolig är att skrutt*n satt sig i vänster äggledare, den jag har kvar.

 

 

Ska strax gå och lägga mig. Hoppas jag slipper värk/molande inatt. 

Av Patricia - 31 maj 2007 20:56

Till sist orkade jag kl 20 släpa mig ut i köket för att laga middag.

 

 

Det blev  köttbullar, tortellini och en egengjord ostsås med svamp och paprika.

 

 

Det var helt klart godkänt. Det kan jag förhoppningsvis äta även imorgon hoppas jag.

Av Patricia - 31 maj 2007 17:24

Som vanligt föll jag nästan i koma efter lunchen.

Vi var tre stycken som gick på kinarestaurang idag. Det var gott. Jag lyckades äta men slippa må illa. Dock blev jag som sagt hur trött som helst sen på eftermiddagen, vilket faktiskt är jättejobbigt. 

 

 

Jobbade mina åtta timmar idag och på väg hem svängde jag inom testjobbet för att hälsa på arb.kamraterna som jag saknar. Tyvärr hade flera av dem slutat tidigt idag. Men några fick jag träffa och det var jättetrevligt. Killen som också testjobbade hade fått jobbet nu. Provanställning i 3 månader. Arb.kamraten K var inte alls glad eller nöjd. Han är tydligen slarvig och gör knappt något. Jag tycker så synd om K. Men samtidigt sa vi idag att vi hoppas att detta biter ledningen i häcken, eller hur man ska uttrycka det.

 

 

Nu är jag hemma. Mina nya stämplar har kommit och jag är jättelycklig. Tyvärr kommer inte klisterfoamet att räcka, men till några ska det räcka, så får jag köpa mer imorgon. Ska försöka rita upp lite som jag kan ha med mig till affären.

 

 

Borde försöka göra middag, men orkar inte. 

Av Patricia - 31 maj 2007 09:48

I radion ljudar "Living in a box" med Living in a box.



Åh, ljuva 80-tal. :) Jag blir glad och lite piggare. :)

5+0

Av Patricia - 31 maj 2007 08:37

Idag börjar sjätte veckan.

Idag känns det jättelångt till v12, då den största risken för missfall minskar mycket.



Illamåendet är bättre nu. Dricker kolsyrat vatten. Gott.



Ca 1,5 m från mig ligger en kaka till förmiddagsfikat. Doften är inte så angenäm för mig just nu, men än så länge funkar det.



Om 20 min är det fika.

Av Patricia - 31 maj 2007 06:56

Jag har märkt att jag oftare och lättare börjar må illa. Det gillar jag inte.



Det tog lång tid innan jag kom upp idag p g a detta. Tack o lov hade jag coca cola vid sängen. Det kändes lite bättre när jag tagit en klunk. Men känner att jag är allt annat än på topp idag.



Frukost har jag inte ätit än. Är inte sugen heller, men känner att jag behöver äta. 



Ska dessutom kolla vad restaurangen på jobbet har att erbjuda idag. Jag tror inte jag fixar att äta pyttipanna till lunch.



Har lite smärta ibland på vänster sida väääääääldigt långt ner. Är inte vidare orolig för att det skulle vara vänster äggledare och utomkvedes eftersom det känns alldeles för långt ner. Men jag undrar ju definitivt varför jag har ont där emellanåt.



Nu ska jag försöka äta frukost.

Wish me luck. 

Av Patricia - 31 maj 2007 06:54

Hade ett rent, skärt helvete att somna inatt. Somnade väl till slut vid 01.30-tiden Har inte sovit vidare bra inatt heller.

 

 

06.12 ringde maken. De stod i kön på flygplatsen, redo att gå på planet. Nu i denna stund är de på väg till London. Jag är jätteglad för hans skull att han får åka dit då jag verkligen gillar staden. Men jag toksaknar honom redan. :(

 

 

Om 2 ½ dag är han hemma igen. 

Av Patricia - 30 maj 2007 21:39

Varför får jag inte mitt hÄnglar & stÄnglar-paket?

När kommer det?

Det ska ju komma i slutet på maj och det är bara en dag kvar.

Och jag har kollat och maken har varit så duktig och betalat in det.

 

 

Snälla kom imorgon så jag har något att göra nu när maken är borta. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards