Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Patricia - 2 juni 2008 17:21

Idag har det strulat på jobbet. Mailen, telefonen, faxen och ett av våra system har krånglat för mig. Typiskt när det är måndag och när vi för första dagen bara var två i kundtjänst.

 

 

Men trots dessa motgångar har jag ändå klarat av det jag skulle.

 

 

Det har varit väldigt varmt på kontoret idag. AC'n har gått för fullt ute hos oss men trots den så har vi haft väldigt varmt. Inte vidare kul. Man orkar inte hålla samma tempo när det är varmt som när det är lite svalare.

 

 

Men trots värmen var jag och arb.kamraten S ute och tog en promenad efter det att vi ätit lunch. Himmel så hett det var ute då. Inte alls skönt. Det fläktade inte tillräckligt tycke jag.

 

 

Nu är vi iallafall hemma. K ska dammsuga och jag ska försöka pyssla lite eftersom det inte blev något i helgen med det. Katterna är ute och njuter i sommarvärmen.

 

 

Jag hoppas att det är färdigstrulat för idag.

Bara 2 ½ arb.dag kvar den här veckan. =) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards