Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Patricia - 4 juni 2008 10:08

Igår var en härlig dag.


Solen sken. Det var skönt ute, lite för varmt för min smak dock.

Det gick jättebra på jobbet. Det flyter på och jag hinner massor. Jag har jobbat igen så att vi t o m ligger lite före, vilket tydligen är ovanligt här. :)



Jag skulle till frisören igår och skulle kolla hur mycket jag hade på mitt konto när jag möttes av ett glatt saldo på bank på telefon. Skatten hade kommit. Var tvungen att ringa K för att kolla om han också hade fått det, vilket han hade. Glädjen var stor. :)


På eftermiddagen efter jobbet åkte jag till frissan. Jag blev klippt och permanentad. Så nu är det volym igen i håret. Hon klippte en bit på längden. Jag har till över helgen på mig att fundera över om jag vill klippa ytterligare lite på längen så att nacken får fritt. Nöjd blev jag iallafall. Luggen är väl sådär som alltid, men den brukar bli bättre när den blir lite längre.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards