Alla inlägg den 2 augusti 2006

IVF

Av Patricia - 2 augusti 2006 16:22

Då har man alltså börjat proppa sig full med hormoner. Spännande måste jag säga. Tre gånger om dygnet ska jag ta nässpray. Jag får inte missa eller rucka på tiderna.
När jag tagit dem har jag fått vallningar och kan på 10 sekunder bokstavligen talat se ut som om jag nyss badat med kläderna på. Den lilla sexlust som jag hade innan lyser med sin frånvaro. Den har nog åkt på semester till något soligt paradis med en massa hunkar.
Jag sover dåligt och mina känslor åker berg- och dalbana. På 5 minuter kan jag gå från att vara jätteglad, till skitirriterad så att jag skulle kunna slå ihjäl maken för någon patetisk anledning som man måste leta i mikroskop efter till att slutligen bli jättedeppig och börja gråta. Hurra för hormoner. Om man skulle vilja ha ett effektivt krig eller något skulle man bomba med hormoner. Vilken slav man är under dem. Det är smått skrämmande.
Och förutom dessa få (tro mig, man kan ha hur många biverkningar som helst av denna nässpray) är det risk att man kan gå upp i vikt. Och hur kul är det när man hela våren och sommaren kämpat med att försöka gå ner i vikt?

IVF

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards