Alla inlägg den 13 augusti 2006

Av Patricia - 13 augusti 2006 22:50

Fan!Jag vill ha sex, men kan inte. Jag vill, men är inte sugen. Eller är sugen, men kroppen vill inte. Jag är så förvirrad. Jag som älskar att titta på porr, för att inte tala om att porra mig, kan inte njuta av det längre utan irriterar mig bara på det istället (porrfilmen alltså - inte mig själv).Jag har alltid älskat att höra andra ha sex, men inte nu längre. Vi har hört grannarna ett antal gånger i sommar vid varierande tider på dygnet när vi varit i trädgården. Men istället för att bli upphetsad, slita ner maken på gräsmattan och göra detsamma som dem, har jag blivit irriterad och nästan lite äcklad istället. Jag har t o m blivit förbannad på mig själv för att jag reagerat såhär. Jag känner inte igen mig. Porriga pinglan har blivit torra träbiten. :( Sedan jag började med hormonerna har jag mycket svårare att njuta av sex och framför allt få orgasm. Vi har fantastiskt bra sex och sen jag gått ner i vikt har vi det mycket skönare. Men det hjälper inte. Dock händer det att jag känner mig sugen, men oj vad det gäller att maken är på samma nivå som jag då eller bara är jäkligt snabb, för det kan ändra sig lika snabbt som man smäller igen en dörr. Det är lite som i "det våras för rymden" när de Dark Helmet pratar med överste Sandurz om att missa ögonblicket. "-You've just missed it.-WHEN? -Just now! Hänger han inte på med en gång, är det kört. Tur att man iallafall fortfarande känner sig kramig och pussig fortfarande. Annars hade jag nog varit helt knäckt misstänker jag.Jag ska önska mig en rabbit tror jag "and claim my body again", eller bara lära mig hur jag ska njuta på fler sätt, om det är så att det kommer att vara så här ett tag.Nu ska jag nog gå och lägga mig. Har nog svamlat tillräckligt för idag misstänker jag.

Av Patricia - 13 augusti 2006 22:23

Då har jag tagit den sista av de sex sprutorna. Det har gått bättre och bättre i veckan, men ikväll blev jag hur feg som helst. Jag hade stora svårigheter att köra in den i magen. Har ingen aning om varför. Jobbigt var det iallafall. Men nu är den tagen. Imorgon bitti bär det av till sjukhuset för att mäta hormonnivåer och kolla äggblåsor. Det hade varit himla skönt om de kunde säga att jag bara behövde ta den där sista sprutan innan de ska "plocka" ut äggen. Men vi får väl se. Spännande är det.

IVF
Av Patricia - 13 augusti 2006 14:57

Jaha!Sista dagen av semestern och jag får för mig att starta en blogg. Och vad ska den handla om? Ja det undrar jag nog lika mycket som du, om du nu hamnat här. :)Sex kan den mycket väl handla om. Tankar kring livet i allmänhet, jobbet, renovering, provrörsbefruktning, livsironi, frustration och annat smått och gott.Jag kan börja med att meddela att den här sommaren blev inte riktigt som jag tänkt mig. I våras när jag såg fram mot sommarens aktiviteter hade jag så mycket planer och förhoppningar. Jag skulle t ex renovera sovrummet på 1 vecka, sola och bada massor så man blev härligt brun och fräsch och sist men inte minst skulle vi knulla som kaniner med andra och förlusta oss i en sexfest vi tänkte anordna. Men oj vad annorlunda det blev.Renoveringen tog nästan 4 veckor (det har ju varit hur jävla varmt som helst att ingen klarat av att vara i husets varmaste rum för att lägga golv och tapetsera förrän kl 20 och framåt). Dumma små spån som jag och maken är har vi ju inte bara gett oss på sovrummet utan även badrummet (som inte är helt klart än). När väl renoveringen var klar blev vädret mycket sämre. Lite badande har det blivit men knappt något solande. Inte kul alls att börja jobba igen och känna sig som ett mumintroll.Vi har bytt två rum med varandra så att pysselrum har blivit gästrum och tvärtom. Det blir nog fint när jag fått iordning bland allt pyssel.Och sex ska vi ju inte snacka om. Hela våren har jag gått och varit ganska kåt varje dag. Sen började jag ta sprutor mot endometrios. De tog bort en del av sexsuget (vilket kanske var bra så att renoveringen inte tog ännu längre tid). Men nu när jag börjat med hormonspray och sprutor för IVF har jag i stort sett inget sexbehov alls och det är hur frustrerande som helst. Så någon sexfest har det inte blivit av och ingen trekant heller. Och jag som ville så innerligt. Så innan var jag frustrerad för att jag var så otroligt kåt och sugen på en trekant och nu är jag frustrerad över att jag inte är sugen på sex.Men fint har vi ju det i huset nu. Eller lite finare iallafall. Vi är ju långt ifrån klara.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards