Alla inlägg den 19 augusti 2006

Av Patricia - 19 augusti 2006 22:46

Då var den allra sista sprutan tagen. Tyvärr var jag en liten fegis och ville inte ens försöka sätta den i magen så det fick maken göra. Men vi blandade den tillsammans. Jag gick upp och lade mig i sängen och hade en blöt, kall handduk över ögonen och pannan. Min make har en helt otrolig effekt på mig. Han talade lugnande och var jätteduktig. Den kändes inte mycket alls och det gick jättebra. Jag var otroligt stolt över honom eftersom det måste vara nervöst att sticka någon annan. Han har aldrig gett någon annan en spruta förr och så får han testa på lilla spruträdda mig första gången. Men han var fantastisk.
Så nu blir det vila från nässpray (tog den sista dosen kl 20.30 ikväll) och spruta för värpning på måndag morgon/förmiddag. Det är spännande nu. :) Nu har jag klarat av den ena av de jobbiga sakerna. Måndag kvar. :)

IVF
Ovido - Quiz & Flashcards