Alla inlägg den 19 april 2008

Av Patricia - 19 april 2008 09:15

Solen skiner på blå himmel och jag är uppe.

Kalle sover vidare (som alltid på helgerna oavsett om jag jobbar eller är ledig).

 

 

Tudor har försökt ta sig in i pysselrummet, men kan inte sen jag satte en tidsskriftssamlare ivägen igår. :) Så nu får jag lugn och ro. Han gnällde inte ens idag, vilket var skönt.

 

 

Ryggen är lite bättre idag. Jag fick ryggen smörjd med tigerbalsam igår när vi lade oss. Dessutom värmde Kalle vetekudden och lade på mina fötter. De var som två isbitar. Och det tog en bra stund innan de tinade. Lite läskigt faktiskt.

 

 

Tänkte pysselblogga, men blogg.se krånglar (som vanligt). Så jag får väl vänta. Försöker lägga upp ett kort om dagen där så att det ska hända lite nytt. 



Jag hoppas att alla får en underbar lördag. Vi ska hålla oss utomhus så mycket vi kan idag. Rengöring av altan, rensning i rosenrabatten och sen bara njuta ute om vädret fortfarande tillåter. :)  Och har vi tur kan vi äta frukost på altanen. Mycket mysigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards