Alla inlägg den 17 april 2008

Av Patricia - 17 april 2008 21:30

När Kalle äntligen kom hem idag gick vi ut för att gå vår promenad. En av våra sommargrannar stoppade oss och började prata. Jag märkte redan då att jag var för tunt klädd för den blåsten. Men vi fortsatte att gå sen när vi pratat med honom.

 

 

Inte långt senare fick jag skitont i vaderna. Det skar som knivar i benen för varje steg jag tog och det var allt annat än skönt. Så vi fick vända efter ca 1 km och gå tillbaka igen. Jag frös och hade jätteont och jag ville inget hellre än att sätta mig ner och bara bli där, om det inte hade varit för blåsten.

 

 

Vi lyckades ta oss hem för att sen fixa lite fil och mackor. Värken i vaderna släppte efter ett tag, vilket var skönt. Vet inte om det är för att jag stretchat för dåligt eller vad det beror på. Men jobbigt är det.

Men en liten runda är bättre än ingen alls. 

Av Patricia - 17 april 2008 13:12

Idag låg jag läääääääänge kvar i sängen. Det var skönt. Har slumrat, slötittat på tv och klappat Mysan.

 

 

Nu har jag ätit lunch. Det blev pasta och kyckling som jag gjorde igår. Till det lite plommontomater och en avokado samt ett glas vatten. Supermumsigt. :)

 

 

Nu är jag i pysselrummet. Tudor är med mig för att han kan inte vara ensam. Stackars liten. Så jag ska försöka få honom att lägga sig på den del av skrivbordet som jag inte behöver och så att han inte är ivägen när jag ska fotografera mina kort jag gjorde igår. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards