Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Patricia - 3 maj 2008 12:30

Kalle visade mig precis den här.

Den är väl värd att se. 

Av Patricia - 3 maj 2008 09:45

Då ligger det två nya kort i pysselbloggen. Kort som jag scrappade ihop i förrgår. Jag hann göra fler, men drar ut på det så att jag har något att visa varje dag. :)

 

 

Nu ska jag nog väcka alla andra. Det är bara Tudor som är vaken med mig.

Han är kelig! 

Av Patricia - 3 maj 2008 09:41

Vi har besök av en vän nu. Det är därför jag inte bloggat. Hon kom i torsdags och åker hem ikväll (tyvärr).

 

 

Vi har superkul. Vi har pysslat (och ska pyssla mer idag). Vi har lagat jättegod mat, pratat massor, druckit lite vin, var iväg till stan igår och shoppade (mest till Kalle). Vi hittade massor med snygga kläder till honom och i mindre storlekar än vad han behövt ha innan. Och han strålade verkligen när han visade oss kläderna. Han var värd vartenda öre. 

 

 

De hade lovat regn igår mitt på dagen, men det var tack o lov uppehåll tills vi åkte hem. Då började det. Men det hindrade inte oss från att grilla ändå. :)

 

 

Det är synd att tiden går så fort eftersom hon snart ska åka hem. Men jag hoppas och tror att vi ska försöka ses med jämna mellanrum nu. För hon är en vän för livet. 

Ovido - Quiz & Flashcards