Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Patricia - 23 maj 2008 16:53

Åh så skönt att det är helg igen. Det är underbart.

Veckan har känts lång och jag har varit jättetrött på kvällarna. Måndag kväll var nog den enda kvällen jag inte slumrade till i soffan. Så jag har inte gjort något vettigt på kvällarna efter jobbet, förutom mitt samtal i onsdags.

 

 

Idag slutade vi tidigare eftersom vi gör det på min arb.plats Det är så skönt. En hel timme tidigare. När vi kom hem tömde vi diskmaskinen och jag har diskat och rengjort i köket. Det är så fint där nu igen. Skönt.

 

 

Nu är jag uppe i pysselrummet och har klippt ut en figur som ska bli till en skylt. Ett kort ska göras.  

Pyssellusten är inte lika stor längre. Jag tror att det beror mycktet på medicinen. Jag känner mig avtrubbad.  Hur mycket jag än försöker är kan jag inte uppnå den intensitet av någonting som jag kände innan, varken negativt eller positivt. Och detta gör mig lite besviken. Det gör att jag har svårare för att sätta mig och pyssla nu. Men det är något jag får jobba på helt enkelt.

 

 

Jag ser iallafall fram emot helgen, att få sova längre, göra vad man vill och vara hemma. Skönt. :) Vädret får gärna bli fint också. Då solar jag gärna en stund.

 

 

Kram på er och ha en trevlig helg 

Ovido - Quiz & Flashcards