Direktlänk till inlägg 2 april 2008

Blä på mig

Av Patricia - 2 april 2008 11:30

Har inte kommit upp förrän för en stund sen. Jag var så trött innan i morse att jag inte kunde se tydligt. Allt var suddigt, så jag låg kvar och somnade om. Har haft konstiga drömmar, vilket inte är vidare skoj.

 

 

Är iallafall uppe. Känner mig inte motiverad till att göra något, trots att jag vet att jag borde och måste. Jag känner inte alls för att gå på intervjun, men naturligtvis kommer jag att göra det. Kläder till det vet jag inte vad jag ska välja. Vad jag än väljer känner jag mig som en val. Och hur kul är det att klä sig då?

 

 

Håret är inte tonat. Det stinker målarfärg i badrummet eftersom det är det enda stället jag kan måla mina tavellister och stänga om dem så att inte katterna hoppar upp på dem. Så jag får försöka göra mitt bästa med mitt hår idag till intervjun.

 

 

Pappret till mitt samtal ska jag skriva ut nu. Är inte det minsta motiverad inför det heller. Jag känner mig helt off idag.  Blä till allt. Vill inte. Så det blir en intressant dag idag. Få upp humöret, inte känna mig uppgiven, tänka positivt, hitta kläder som jag känner mig fin i, äta något, få iordning på håret som jag fortfarande inte trivs med.

Usch.

 
 
Ingen bild

Grodis

2 april 2008 11:58

Gumman... Var inte så hård mot dig själv! Du är INGEN val! Du är vacker, oavsett om du har nytonat hår eller ej. Ta på dig någon av de där snygga tunikorna/klänningarna och stövlarna vetja. Lite fina smycken. Ta en skön dusch. Lägg en omsorgsfull make up. Ät en god lunch och ta en kopp kaffe efteråt och ta det lugnt. Jag tänker på dig och håller tummarna för att det ska gå bra idag!
Du är vacker! Du är INTE tjock! Du är underbar precis som du är!
P&K!!

 
Ingen bild

FF

2 april 2008 13:47

Gums. Du är så gullig som peppar mig. Ska ta en bild med mobilen sen så du får se.

P&K

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 november 2008 09:34

Här hittar ni mig. Trodde jag skulle kunna sluta skriva om barnlöshet. Så naiv jag var då. Vardagen skriver jag också om....

Av Patricia - 17 augusti 2008 10:31

Nu har jag startat en ny blogg. Även maken är ditlagd så vi kommer båda två att skriva i den.     Då våra namn står där kommer vi att lösenordsskydda vissa inlägg (iallafall jag), så vill du ha tillgång till lösenord får du lämna en kommentar till d...

Av Patricia - 14 augusti 2008 20:54

I söndags fick några av våra kompisar en liten bebis. Dessutom en flicka. När jag fick reda på detta i måndags morse genom att sätta på mobilen och läsa sms fick jga reda på det och det blev för mycket. Ångesten kom som på beställning. Jag var ledsen...

Av Patricia - 15 juli 2008 16:12

Jag vet inte hur jag vill ha det med mitt bloggande. Denna blogg har känts som min ventil för barnlöshet.  Men jag har så mycket mer att erbjuda.     Så just nu skriver jag och lägger in bilder på min pysselblogg istället. Dels för att den känns posi...

Av Patricia - 8 juli 2008 23:20

Ikväll var Mysan ute på långtur. Hon var verkligen ute i flera timmar, trots att det var väldigt blött ute och hon egentligen inte tycker om sådant väder.     Jag och K har nog varit ute i totalt 1½ timme och letat och kallat på henne. Till sist vid ...

Ovido - Quiz & Flashcards