Alla inlägg den 7 september 2006

Av Patricia - 7 september 2006 11:51

Idag mår jag betydligt bättre. Illamåendet har börjat avta, vilket jag tycker är jätteskönt. Det kan säkert ha med att jag slappnar av på ett helt annat sätt nu när jag tagit testet. Jag får inte i mig så mycket mat fortfarande åt gången, så det blir att småäta. Det funkar hyfsat fint. Igår var jag riktigt stolt. Jag lyckades nämligen få i mig ett päron. Det gick förvånansvärt bra. Jag älskar frukt och grönsaker i vanliga fall, men nu har det varit riktigt jobbigt att försöka äta det.
Inatt var första natten på några veckor som jag inte behövde springa på toaletten, vilket gjorde att jag kände mig betydligt mer utvilad imorse. Det var så skönt. Har dock sovit en stund nu på förmiddagen.

Är fortfarande lite chockad över att vi lyckats så här långt. Det känns så overkligt. Jag hade räknat med 2-3 försök innan vi skulle lyckas. Jag är en sådan person som hoppas på det bästa, men förväntar mig det värsta. Vi är väl medvetna om att mycket kan hända de första tre månaderna, men vi gläds åt Pyret hela tiden istället för att bara gå och oroa sig.

IVF

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards