Alla inlägg den 26 september 2006

Av Patricia - 26 september 2006 16:23

Det känns som om jag blivit överfallen av ett rugbylag som inte såg att jag låg där på gräsmattan och vilade. Alla lyckades springa över mig och jag har så ont nu. Normalt sett brukar jag har ganska ont när jag får min mens, men den här gången ska "resten" ut också och det gör så jävla ont så det går knappt att beskriva. Det är först nu vid 16.30 som jag börjar känna mig någorlunda normal och inte behöver profylaxandas hela tiden.Och som om smärtan inte räckte blöder jag som en nyslaktad gris. Det räcker att jag reser mig upp (när jag nu är absolut tvungen att göra det) och jag känner ett inre vattenfall. Det är så fruktansvärt obehagligt och äckligt. Måtte det vara en snabbomgång. :(

Av Patricia - 26 september 2006 08:03

Yeay! Sexlusten börjar vakna mer och mer. Jag börjar känna mig "normal" igen. Jag kan äntligen se porrfilm igen och blir upphetsad om den är bra. Tack vare att jag blivit av med mitt illamående kan jag äntligen kyssa maken igen, vilket jag verkligen saknat.Varje natt drömmer jag av minst en sexdröm. Dock har vi inte haft sex än. Det känns lite för tidigt och min kropp behöver läka lite till. Det vore så himla dumt och onödigt att ställa till det bara för att man är kåt. Så det får bli att ligga och onanera brevid varandra ett tag till innan vi äntligen får leka av oss rejält, för DET ska vi göra. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards