Alla inlägg den 9 september 2006

Av Patricia - 9 september 2006 11:17

Hörde precis "Jump" med Pointer Sisters på radion. Blev glad ohc pigg och försökte dansa försiktigt. Började ganska snart känna mig sjösjuk. Det kändes allt annat än skönt. :(
Fick må riktigt bra i nästan 2 ½ timme idag innan jag började må illa. Det artar sig. :)

IVF
Av Patricia - 9 september 2006 11:13

Fick mitt efterlängtade paket från Panduro Hobby i förgår. Orkade tyvärr inte öppna det då, men gjorde det igår. Det var kul att se att alla saker fanns och såg så fina ut. Idag har jag stämplat lite. Det blev jättefint. Jag köpte både julstämplar och vanliga. Blev oerhört sugen på att börja göra kort. Det är snart dags att göra ett födelsedagskort till brorsonen som fyller 4 om lite mindre än en månad. Julkort ska det också bli. Ska göra en lista över vilka som ska få gjorda julkort. Det är ju ändå en hel del arbete man lägger ner på dem och det är inte lönt att ge dem som ändå inte uppskattar det. Förra året fick några väl utvalda (svär- och föräldrar, moster och några vänner) broderade julkort. De är tänkta att funka som jultavlor. :)Jag älskar att pyssla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards