Alla inlägg den 8 september 2006

Av Patricia - 8 september 2006 12:08

Jag har försökt mig på att försöka räkna ut när Pyret borde komma ut, men det är allt annat än lätt. Hade det varit ett normal graviditetssätt hade jag använt första mensens dag, men den kan jag inte använda eftersom jag inte haft mens sen i maj. Ägglossning har jag inte heller haft på samma sätt. Men jag har försökt.

http://www.familjeliv.se/Gravid/graviditetsutrakning.html är en sida där man kan försöka sig på att räkna fram när det borde vara dags. Det kan ju vara lite kul att veta redan nu även om det är jättetidigt.

Så om jag nu tänkt rätt så ska det, än så länge, bli måndagen den 14:e maj eller onsdagen den 16:e maj. Tur att man får mer besked sen på ultraljudet.

Mådde betydligt bättre igår och jag var så glad. Men tyvärr mår jag betydligt sämre idag. Många tycker att illamående inte är så farligt, medan jag tycker det är fruktansvärt. Jag avskyr att kräkas. Det är fruktansvärt. Så därför går jag nu omkring med lakrits och en 50 cl's colaflaska vart jag än ska i huset. Smärta kan jag fixa, men illamående är jobbigt. Men det kunde varit värre så jag är glad ändå. :)

kram på er som kommenterar. Det uppskattas jättemycket. :)

IVF

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards