Alla inlägg den 30 september 2006

Av Patricia - 30 september 2006 13:05

Igår hade vi äntligen sex! Det var nästan två månader sedan och jag kände mig kroppsligt redo. Psykiskt har jag varit redo i säkert en vecka.Det var underbart att vara intima igen och vi njöt verkligen. Men det kändes verkligen att kroppen inte var van vid dessa aktiviteter, så vi får vara lite försiktiga så att jag inte blir för öm och får ont. Vi tog det ovanligt försiktigt så att det som läkt i magen inte går upp igen. Det gör så ont då.Men underbart var det. Tack älskling för att du är så underbar i sängen. *ler lyckligt*

Av Patricia - 30 september 2006 12:51

Hittills har vi nu installerat vår nya laserskrivare uppe i min pysselateljé, satt på dörrar till mitt tygskåp samt rengjort toaletten på övervåningen. Och klockan är inte ens 1 än. *ler stort* Maken håller nu på att försöka hitta skrivaren på nätverket och jag ska städa badrummet så gott jag kan. Sen ska vi fortsätta försöka få fint i arbetsrummet samt förbereda så mycket vi kan för att sen om några veckor (kanske) kunna lägga nytt golv där och förbättra hans arbetshörna avsevärt.Och snart är det lunch. :) Jag älskar lördagar.

Av Patricia - 30 september 2006 10:09

Något av det bästa jag vet är att överraska min högt älskade man. Att få se honom le är en av de bästa "belöningar" man kan få.Idag vaknade jag hyfsat sent. Hade en ganska dålig natt med oroliga drömmar och mycket vändande i sängen. Nåja. 8.45 vaknade jag. Jag steg upp och katterna blev mycket glada. De ville ut, så jag gick ner och släppte ut dem och började sen göra frukost. Det blev nymalet kaffe, juice (inte färskpressad), ciabatta, nykokta ägg, massor med pålägg och på frukostbordet hade jag tänt ett stort ljus för lite stämning. Sen gick jag upp för att väcka honom. Jag lade mig bakom och skedade honom, väckte honom snällt och sa att jag var hungrig. Han var jättetrött och suckade väldigt tyst, så jag tillade ganska snabbt att det enda han behövde göra var att ta på sig och komma ner för frukosten var färdig. Han blev genast avsevärt piggare.Det var en god frukost och jag hade världens finaste vy, nämligen en jättesöt man med ett nästan konstant leende på läpparna.Kan lördagen börja bättre?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards