Direktlänk till inlägg 25 maj 2008

Grattis på mors dag

Av Patricia - 25 maj 2008 13:03


Grattis på mors dag till alla mammor som har barn, alla blivande mammor, alla mammor med sina änglabarn och alla dem som inte ens hann så långt som förlorade sina älskade små redan i magen.



Själv har jag ringt min egen mamma och gratulerat. Hon hade fått ett kort jag hade gjort samt lite stämplar jag hade stämplat upp till henne.Vi pratade en lång stund om allt möjligt. Ett trevligt samtal som alltid. Jag är glad att jag har en bra relation till min mamma. Även om jag inte är så jätteduktig kanske på att visa det så betyder hon mycket. Och det gör även min pappa, även om jag ibland tror att han inte är medveten om det.



Att själv tänka på mors dag är inte vidare skoj, men det går bättre nu än innan. Igår var det ett år sen jag testade positivt. Tankarna fanns med mig hela dagen, men det gick fint. På något konstigt sätt (för många) känner jag mig ändå lite som en mamma. För i mitt hjärta bär jag med mig tre små änglar som är en del av mig och K.



Men naturligtvis firar jag inte mors dag som många kvinnor får och kan göra. Det är fortfarande min mor och svärmor som "firas" genom kort.

 
 
Ingen bild

Pappa

25 maj 2008 20:19

Det är klart att jag är medveten om att även jag betyder mycket för dig. Vi är väl lika och jag kanske inte visar att du betyder mycket för mig. Behöver du hjälp någon gång kan du alltid räkna med mig.
Kram!

 
Ingen bild

FF

25 maj 2008 21:08

Det är bra att du gör det. Det gör mig glad. :)
Och behöver du min eller vår hjälp kan du alltid räkna med att få det. Det hoppas jag att du vet.

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 november 2008 09:34

Här hittar ni mig. Trodde jag skulle kunna sluta skriva om barnlöshet. Så naiv jag var då. Vardagen skriver jag också om....

Av Patricia - 17 augusti 2008 10:31

Nu har jag startat en ny blogg. Även maken är ditlagd så vi kommer båda två att skriva i den.     Då våra namn står där kommer vi att lösenordsskydda vissa inlägg (iallafall jag), så vill du ha tillgång till lösenord får du lämna en kommentar till d...

Av Patricia - 14 augusti 2008 20:54

I söndags fick några av våra kompisar en liten bebis. Dessutom en flicka. När jag fick reda på detta i måndags morse genom att sätta på mobilen och läsa sms fick jga reda på det och det blev för mycket. Ångesten kom som på beställning. Jag var ledsen...

Av Patricia - 15 juli 2008 16:12

Jag vet inte hur jag vill ha det med mitt bloggande. Denna blogg har känts som min ventil för barnlöshet.  Men jag har så mycket mer att erbjuda.     Så just nu skriver jag och lägger in bilder på min pysselblogg istället. Dels för att den känns posi...

Av Patricia - 8 juli 2008 23:20

Ikväll var Mysan ute på långtur. Hon var verkligen ute i flera timmar, trots att det var väldigt blött ute och hon egentligen inte tycker om sådant väder.     Jag och K har nog varit ute i totalt 1½ timme och letat och kallat på henne. Till sist vid ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards