Alla inlägg den 7 november 2006

Av Patricia - 7 november 2006 20:49

Sitter här och funderar på att ev bjuda in lite kompisar på adventsfika den 3:e advent. Vi gjorde det för två år sen och det var uppskattat. Det är mysigt, man får träffa lite kompisar och så kan vi visa upp vad vi gjort med huset hittills. :) Många har ju inte besökt oss sen vi hade 60-årsfest förra sommaren.*ler* Nu har jag lite att planera. Så mysigt.

Av Patricia - 7 november 2006 20:16

Då var adventsljusstakarna målade en andra gång och kuverten till julkorten har fått små gulliga hörnstämplar. Det känns bra.

Av Patricia - 7 november 2006 18:13

Nu har jag börjat med mina utvecklingssamtal. 24 stycken från början, 19 st kvar efter idag. Innan första advent ska jag vara klar med dem har jag tänkt. Det blir nog bra.Har en mensomgång som inte är av denna världen. Jag blöder som ett vattenfall, och det är fruktansvärt. Jag hoppas jag bara behöver uppleva detta en gång till innan IVF-en startar igen.Humöret har väl varit lite bättre idag. Igår var det fruktansvärt. Skithormoner. Det är jättejobbigt när man inte har kontroll över kroppen, fastän man försöker.Fruktansväd huvudvärk har jag fått idag. Så illa att en huvudvärkstablett inte hjälpte. Eleverna gjorde det inte bättre genom att inte lyssna på mig och förde ett jävla liv.Men jag har en underbar vän! När jag kom hem hade hon gjort en jättefin bok som man kunde knyta om så att det blev en stjärna där det stod massor med jättegulliga saker om mig som vän. Jag blev jätteglad för den. jag är övertygad om att hon gjort den helt själv, vilket är så himla imponerande. Men hon är fruktansvärt duktig på pyssel. Jag saknar henne jättemycket sen hon flyttade till Stockholm.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards