Alla inlägg den 27 november 2006

Av Patricia - 27 november 2006 20:21

Idag har varit en lite jobbig dag på jobbet. Jag tror att jag snart faktiskt behöver semester. Jag klarar absolut inte av hög volym längre och barnen var ganska pratiga idag. Jag höll på att få panik och försökte få barnen att förstå att ingen kunde arbeta särskilt bra om ljudvolymen skulle vara så hög. Men det blev inte mycket bättre för det. :( Så det har varit en utmaning att klara av dagen.Efter lektionerna hade jag tre utv.samtal till. Nu har jag bara två kvar *pustar ut* Jag längtar tills jag är klar.Ikväll har jag kollat igenom pysselkataloger för att försöka hitta allt vi behöver köpa in till vår julstuga. Det tar tid att leta upp saker. Så nu ska jag ta det lite lugnt.Maken bakade en jättegod kaka ikväll. Han hade framme några recept, tog lite från varje och improviserade en hel del. Så det blev en riktigt rinnig och jättegod "kladdkaka" med riven vit choklad ovanpå. Jag fick vaniljvisp till. Baby, den var jättegod! You're the best!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards