Alla inlägg den 9 november 2006

Av Patricia - 9 november 2006 20:32

Då har vi äntligen haft vår konsert. Jag ska inte tynga er med vilka idioter det finns och att de är föräldrar och bor där jag jobbar.Det är många som inte borde få skaffa barn kort sagt.Men det gick bra och nu är det över och det är såååååå skönt.Nästa etapp är att klara av nästa vecka när vi ska arbeta om mat. Jag måste hitta material om vett och etikett. Hittar jag inte det får jag skriva ihop något själv. Det skulle vara sååå skönt att slippa skriva det själv.Efter det är det att sätta igång multiplikationsträning med eleverna. Det ska nog gå bra.Dessutom ska vi träna "Hosianna" och "Bereden väg" inför adventssamlingen som är fredagen innan första advent. Tack o lov är det inte vi i vårt hus som leder det, men just dessa två psalmer ska hela skolan sjunga.Det känns underbart att det bara är fredag kvar denna veckan. Jag hoppas vi kan börja lägga golv i helgen och att jag får pyssla lite. Ikväll vet jag inte om jag orkar pyssla.Jag hoppas de tycker om kakan imorgon. Får inte glömma att skära upp den ikväll så det är gjort.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards