Alla inlägg den 29 november 2006

Av Patricia - 29 november 2006 20:34

Idag har det inte blivit mycket rast, vilket nu kroppen märker mer och mer och börjar klaga. Idag har det blivit 10 minuters rast från 07.45 till 17.30 Så nu är axlar och nacke spända och jag har börjat få rejält ont i min vänstra axel, vilket inte är bra eftersom jag är vänsterhänt.Annars i övrigt har inte dagen varit bra i det stora hela. Eleverna har skött sig jättebra så det har inte varit det.Ikväll har jag försökt klippa ut en mall till en kartongstjärna som är jättefin. Jag har tänkt att försöka göra denna stjärna och visa som exempel på vad man kan pyssla med på julstugan i skolan. Men det är lite för jobbigt att göra, så det får räcka med mallarna idag.Sover inte alls bra på nätterna nu. Jag har försökt att vara duktig nu den senaste veckan och lagt mig tidigt. Har sen mitt på natten vaknat av jobbiga och som inatt, hemska drömmar. Jag avskyr verkligen när drömmarna sitter kvar som ett obehag dagen efter. Inatt drömde jag även att jag vaknade i drömmen och det otäcka var sant. Usch. :( Jag hoppas jag får sova bättre inatt. Jag behöver det verkligen nu.Nåja, det kunde väl varit värre. Eller?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards