Alla inlägg den 10 november 2006

Av Patricia - 10 november 2006 23:32

Ikväll tittade vi på film. Klockan var kanske 21.45 eller något när vi började titta. Vad händer efter en stund? Jo, jag somnar. Det spelar ingen roll hur rolig eller spännande en film är. Jag somnar oavset efter en stund. Det är rejält irriterande. Jag orkade inte gå upp och lägga mig heller, utan sov i soffan.Nu är filmen slut och jag har vaknat. Det blir att se filmen själv en annan dag. Det är smått hopplöst för mig att se en film.

Av Patricia - 10 november 2006 21:32

Eftersom vi ska på nyårsbröllop borde jag verkligen försöka sluta bita på mina naglar och få ordning på nagelband. Mina händer är jättetorra och jag biter på huden och river av naglarna. Jag kan inte gå på bröllop och ha sådana naglar som jag har nu. Jag borde överhuvudtaget sluta bita. Så nu får jag göra ett tappert försök.

Av Patricia - 10 november 2006 21:27

Hade jag kunnat hade jag hemskt gärna velat börja nästa IVF-försök. Det känns just nu som en evighet till jan/feb. Vet ju inte ens exakt när jag får börja eftersom avdelningen ska flytta till ett annat ställe på sjukhuset och de behöver installera sig innan de kan ta emot oss.Borde ta mig till gymmet imorgon. Viktminskningen har stannat av igen. Måste komma igång och röra på mig och fortsätta forma kroppen. Jag hoppas må tillräckligt bra imorgon för att ta mig till gymmet. Känner mig lite halvkrasslig, vilket inte är kul.Nu blir det kaffe och en liten liten kakbit. Fy skäms på mig!

Av Patricia - 10 november 2006 19:21

Maken är äntligen hemma sen en stund. Han fick ett härligt välkomnande hem och nu står han och gör middag. Det blir ugnsgratinerad falukorv med grönsaksröra och ris. Till efterrätt blir det den utsökta kaka jag bjöd på idag på jobbet. Mina kollegor tyckte att kakan var fantastiskt god, vilket gladde mig mycket. :) Det blir naturligtvis kaffe till kakan.Jag hoppas vi har så jag kan poppa popcorn ikväll. Det hade varit gott. :)Det är fredag och jag är sååååå lycklig. *ler stort*

Av Patricia - 10 november 2006 15:47

Idag var både jag och eleverna väldigt trötta. Det gjorde att de var betydligt lugnare och tystare. De fick mycket beröm för detta. Dock har jag inte fått mycket rast. Kollegan som jag hade fikat med struntade i att hjälpa mig att förbereda i morse och struntade även i att hjälpa mig att plocka undan efter fikat. Jag är så trött på den kärringen! Jag hoppas så innerligt på att få byta jobb. Kan inte någon inse att det vore en jättetillgång att faktiskt ha mig på sitt arbete?!I eftermiddag kom jag iväg från jobbet bara 40 minuter efter det att jag skulle slutat egentligen. Var jätteseg i bilen hem och velade om jag skulle köra en liten omväg och sola eller åka direkt hem. Jag är glad att jag åkte och solade. Fick in P3 och Christer och låg sen och lyssnade och verkligen slappnade av. Det behövde jag. Nu är jag hemma och snart ska jag ta mig ett lååångt, varmt bad. Det ska bli underbart skönt. Får inte glömma boken med mig in i badet. Den är ju snart slut och är väldigt spännande. :)Vet inte om jag gått upp lite i vikt eller om jag bara samlat lite vatten nu de senaste dagarna. Kul är det inte iallafall. Och som det inte var tillräckligt illa är jag supersugen på att äta pizza och chips ikväll och bara mysa ner mig i soffan med maken framför en bra film. Jag hoppas vi iallafall kan mysa ner oss och se film. Nu ska jag släppa in en katt som bestämt vill in hör jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards