Alla inlägg den 2 april 2007

Av Patricia - 2 april 2007 21:58

Himmel så skönt och välbehövligt det badet var. Maken var jättegullig och skrubbade min rygg ordentligt. Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha för kläder imorgon. Det ska tydligen inte bli lika varmt då som idag. :( Men jag hittar alltid något att ha på mig. :)

Av Patricia - 2 april 2007 20:28

Äntligen får jag det efterlängtade badet. Varmt och härligt är det. Och lyssnar på musik medan jag badar. Härligt. :) Just nu är det Natalie Cole.

Av Patricia - 2 april 2007 19:15

Vem blir det som får möta LCH i SM-slutspel i hockey?Blir det HV71 eller MODO? Jag hoppas på HV. Det kan nog bli intressant. :)Man kanske skulle fråga på makens kontor om man i så fall fick gå och se en match.Nu blev det mål för MODO. Ajajaj. :(

Av Patricia - 2 april 2007 17:43

Maken fick sin deklaration idag. Trevliga besked var det. Men var är MIN deklaration? Jag vill ha den nu! :(

Av Patricia - 2 april 2007 17:19

Diskmaskinen funkar igen.Det var varmt när jag öppnade luckan efter det att den kört ett program. Och rent verkar det också vara. :)Yeay. Jag slipper diska manuellt. *ler stort*

Av Patricia - 2 april 2007 16:25

Nu har jag gjort klart födelsedagskortet till en arbetskamrat. Hon fyller år nästa vecka och jag kände att det var lika bra att göra det denna veckan.Jag hoppas hon blir glad för det. Skit samma annars.Här är framsidan iallafall.

Av Patricia - 2 april 2007 15:08

Katterna är äntligen ute igen. Alldeles galen var hankatten, alldeles spattig var minstingen och pluttan gick knappt ut först.Men nu är de ute och njuter.Själv har jag ätit frukost, kollat när två killar lagat vår diskmaskin, satt igång den, torkat av div möbler och börjat bära in på altanen igen.Känner mig trött och seg och orkade inte mer, så jag väntar tills maken kommer hem sen.Nu blir det att fortsätta lite på ett kort. Sen blir det att vila tror jag.Och ingen inspiration har jag till dagens middag.

Av Patricia - 2 april 2007 15:06

Vid 14-tiden kom två killar och började pilla på vår diskmaskin. Kretskortet hade gått sönder där värme... var lött. Så kretskortet byttes ut och nu kör jag igenom ett program med disken som var i diskhon.Jag hoppas den funkar felfritt nu. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards