Alla inlägg den 26 april 2007

Wow

Av Patricia - 26 april 2007 22:39

Det är ca 16 grader utomhus just nu, 22.39 på kvällen.

Helt sanslöst. :)

Av Patricia - 26 april 2007 19:58

Idag kom jag med idén och maken förverkligade den.

Det blev kokt kycklingkorv, kokt potatis, gräddsås och grönsallad med tomat och gurka. Det var jättegott. :)

 

Mat
Av Patricia - 26 april 2007 19:54

Mår mycket bättre denna gången jämfört med i somras/höstas. Men jag vet ju vad det går ut på denna gången, vilket underlättar.

Har precis tagit spruta nr 3. Idag spänner det igen i mage och gjorde det ganska omedelbart efter det att jag tagit sprutan. Så nu är jag ännu mer konfunderad över varför det inte kändes ett smack igår. Men det gick bra att ta även denna spruta. Härligt. :) Allt går så smidigt och bra. 

Nu ligger jag ner i soffan och ska göra så tills det slutar spänna så förbannat i magen. :) 

IVF
Av Patricia - 26 april 2007 13:18

Eftersom jag är en driftig människa gick jag in till en av cheferna idag och frågade hur de tyckte att vi skulle fördela oss. Han frågade mig då om killen varit på lagret än. Det hade han inte så där fick han vara idag tills jag slutade. Sen skulle han få hjälpa till bakom kassan och dyl.

Eftersom tjejen som man ska jobba med tyckte att hela den här situationen är lite jobbig, gick hon in och pratade med en annan chef. Han bestämde då att jag jobbar som vanligt imorgon och killen är ledig, medan han ska få jobba på onsdag och torsdag. Hon passade på att återigen påtala att hon verkligen inte vill ha honom utan mig och skälen till varför hon vill detta. Så det känns skönt att jag fortfarande har hennes stöd fullständigt.

Så jag lär inte kunna få något besked på onsdag heller. Ringde naturligtvis rekryteringsföretaget för att meddela detta. De tyckte inte att företagsledningen är kloka någonstans.  Men det är bara att bita ihop och visa att jag är den bättre av oss två.

Imorgon ska ekonomiflickorna bjuda ut mig på lunch. Det ska bli jättemysigt. Och deras kommentar om att de verkligen inte hoppas att det är en avskedslunch värmde. 

Skönt att jag slutade tidigt idag. :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards