Alla inlägg den 21 april 2007

Av Patricia - 21 april 2007 22:21

Nästa mobil jag skaffar blir nog en Z310i från Sony Ericsson.

Den kan byta färg nämligen och verkar väldigt flashig. :) Och den byter även färg beroende på vem det är som ringer, vilket verkligen tilltalar mig. :)

Ja, jag är en prylgalning. *skrattar*

Av Patricia - 21 april 2007 18:36

Om du sett reklamen för Unicef, har du sett Mikael Persbrandt, denna kvinnomagnet (varför han är det fattar jag inte).

Mitt i reklamfilmen ska han fråga en flicka han "påstås" intervjua. Mening är att han ska säga "what are you hoping for?", men tydligen kan han inte engelska eftersom det istället blir "what are you hooping for?"

Jag och maken kan inte låta bli att garva. Det är synd att en sådan seriös reklamfilm blir så totalt förstörd. Hade de inte råd att ta om den tagningen så det hade blivit rätt? Var det ingen annan under inspelningen/klippningen/förhandsvisningen som hörde att det blev fel uttal? Eller tyckte de att det var ok att han säger så fel?

Fast å andra sidan är det så många av våra skådisar, politiker och högt uppsatta tjänstemän som har så erbarmlig engelskakunskap att öronen vill krypa in i huvudet på en så man slapp höra eländet.

Av Patricia - 21 april 2007 14:16

Om jag får jobbet vill jag göra följande ganska snart:


* Permanenta mig så jag får lite volym i håret igen

* Tona håret och göra snygga ljusa slingor i det

* bygga upp naglarna och ha fransk manikyr

* köpa en CraftRobo


Det är tur att man får drömma.

Av Patricia - 21 april 2007 14:12

Sprayen har gjort naglarna jättespröda så alla är helt avbrutna. :( är så jävla förbannad på sprayen för att den förstör så himla mycket så himla snabbt.

Måtte jag slippa den snart. Jag vill inget hellre än att slänga den väldigt långt och hårt. 

Jag ska verkligen försöka få dem långa igen,även om jag funderar på att fuska fram dem så länge det ska vara så här. 

Av Patricia - 21 april 2007 13:58

Vår hemtelefon har inte funkat sen i onsdags eller i torsdags. När jag behövde ringa i torsdags efter lunch när jag kom hem funkade den inte. Jag kommer inte ut och när maken försökte ringa kom han till en konstig telefonsvarare.

Yeay. :(

Ringde Glocalnet, där vi har vårt abonnemang. De sa att det kan ta upp till 5 arbetsdagar att få det fixat.

Jag hoppas de fixar det snart.

Av Patricia - 21 april 2007 13:53

När jag vaknade kände jag mig jätteuppåt och glad. Läste ut en bok och gick upp. Åt frukost alldeles för sent och satt vid datorn. Kände mig jättepysselsugen och glad.

Kom upp till pysselrummet och kände helt plötsligt inte för det. :( Varför vände det så? Känner inte för någonting alls nu. Blääääääääää.

Det blev inte bättre när jag försökte mig på mina fina nya öljetter och öljett"pennor". Får det fan inte att funka. Så det ligger åt sidan nu. *suckar*

Borde skriva texter som ska in på pysselsidan, men vet inte vad jag ska skriva där heller för att det ska bli bra och intressant.

Det bästa är nog att göra något helt annat och komma hit igen när jag är på bättre humör och mer inspirerad igen. Men himla irriterande när det kändes så bra innan.

Vet inte vad jag vill göra annars heller. Vet vad jag borde och behöver, men VILL inte. :( 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards