Alla inlägg den 23 april 2007

Av Patricia - 23 april 2007 20:33

Imorse var vi på sjukhuset igen. Jag fick nr 1 idag igen. Fick komma in efter en liten stund för att ta blodprov. Mådde jätteilla och började känna mig svimfärdig. Så sköterskan tog mig i handen och ledde mig till en säng där jag fick ligga. Blodprovet togs i handen. Rummet var ett rum med flera bås där par som skulle på äggplockning låg. Kändes inte så jättekul att vara där bland dem. Men jag vet att det snart är min tur.

Efter det fick jag lite saft och sen fick jag sitta ut i väntrummet, som bara blev fullare och fullare. 30 min senare fick vi äntligen träffa en läkare. Slemhinnan såg tunn och bra ut. Det gick snabbt och lätt och snart satt jag i bilen på väg till jobbet. Var på jobbet endast 10 minuter försenad, men 5 minuter innan vi öppnade. :)

Imorgon börjar jag med Puregon. 150 enheter t o m söndag. Imorgon blir det även bara spray tre ggr om dagen och i ena näsborren. Så skönt det ska bli.

På måndag ska vi dit igen tidigt på morgonen. Tur att jag är ledig då. :)

IVF
Av Patricia - 23 april 2007 20:29

Det har varit en lång dag idag, men det har ändå gått ganska bra. Jag har fått lära mig att lägga in kontrakt och det har gått bättre och bättre för varje jag lagt in. Kollegan har berömt mig och tycker att jag varit jätteduktig.

Mycket har jag hunnit idag. Lite har jag kunnat avlasta kollegan.

Imorgon är det dags för utvärdering. Jag vet att VD'n frågat kollegan och hon hade bara sagt jättebra saker om mig. Så det känns ju bra. :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards