Alla inlägg den 9 april 2007

Av Patricia - 9 april 2007 19:12

Imorgon bitti börjar jag min provperiod på mitt nya jobb. Pappa har frågat mig några gånger i helgen om jag ser fram emot att börja jobba, och det gör jag verkligen. :) Men jag känner samtidigt att jag börjar bli mer och mer nervös. Jag kan inte riktigt säga varför, men det är helt klart pirrigt i magen. Jag är övertygad om att det kommer att gå bra imorgon, men ändå är jag nervös. Men det är nog bara bra att vara det.

Av Patricia - 9 april 2007 18:28

Jag hoppas att du som läser detta haft en trevlig påsk. Det har vi. Förutom vädret. Fy så kallt det har varit. :( Och när vi kom hem nu låg det lite snö i trädgården. Fy så deppigt.Men annars har det varit bra. Trevligt sällskap, jättegod mat och många skratt. Men oj vad jag har haft abstinensbesvär från datorn och framför allt att blogga i helgen. Lite jobbigt, men det har gått.Som alltid fick vi en massa bra saker, bl a pyssel och en jättesöt tupp som heter Jöns. Det heter mina föräldrars också, men det var så sött namn att vår också får heta det. :) Tack så mycket mamma och pappa. Igår var min moster och hennes barn på påskmiddag. Det var trevligt.Det har gått bra att spraya, men sprayen är i stort sett slut i flaskan och jag är lite orolig över att jag inte fått i mig tillräckligt, fastän jag säkert fått det. Ikväll blir det att byta till ny flaska.Pluttan hade kissat ner så fint lite här och där i huset nu när vi varit borta. Antagligen har de inte fått vara ute p g a väder och då har minstsingen och hankatten varit lite busiga/elaka mot henne eftersom hon inte säger ifrån på skarpen.Allt är uppackat och maken håller just nu på att laga middag till idag och lunch till imorgon. Det blir köttfärssås med spagetti. Han är superbra på att göra det. :)Ikväll blir nog en lugn kväll. Och så ska jag försöka komma ihåg allt jag tänkt blogga om. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards