Alla inlägg den 14 april 2007

Av Patricia - 14 april 2007 16:20

Wow vilket väder det är här idag. Helt fantastiskt. Soligt varmt och det blåser knappt.Vi satt och åt frukost i lugn och ro idag på altanen. För oss var det frukost. För resten av världen var det nog lunch. Men skit samma.Lite solande har det blivit i solsängen vi köpte i somras. maken håller på att dammsuga huset. Katterna är ute och njuter. Har inte tagit itu med inlägget från i onsdags. Jag har inte orkat. Har funderat. Jag kommer inte att orka ringa. Jag behöver min energi till viktigare saker och ska därför istället maila båda dessa människor om vad jag känner och hur jag vill ha det nu ett tag framöver. Om detta kommer att godtas eller accepteras skiter jag högaktningsfullt i just nu. Just nu är det vår IVF och min provvecka som behöver all energi jag har och kan få nu.Ikväll ska vi grilla. Till det ska jag faktiskt ta lite vin. Sen blir det att kolla på hockey på tv. Vi får väl se hur det går där.Imorgon ska jag renskriva anteckningar från veckan, och göra det smidigt så jag kan ha stor nytta av dem nu kommande vecka. Lite pyssel ska jag få till också har jag tänkt. Får väl göra det på morgonen och kvällen om vädret ska bli lika fint imorgon som idag. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards