Alla inlägg den 4 april 2007

Av Patricia - 4 april 2007 22:37

Har fått i mig middag. Maken hade gjort (kalla)köttbullar och spagetti. :) Jag vet inte hur, men han hade inte lyckats få dem varma (de var frysta när han började steka dem). Jag orkade inte vänta på uppvärmning, så vi åt dem kalla. :)Sen har det tittats på hockey ikväll. LHC var riktigt duktiga och vann över MODO. Nästa match är på fredag, när vi är hos mina föräldrar. Matchen efter det är på söndag, när vi fortfarande är hos föräldrarna. Så jag måste komma på något bra för att vi ska kunna få se matcherna, iallafall lite av dem.Jag har värmt vetekudden med jämna mellanrum och tar värktabletter så fort jag får. Jag har fortfarande ganska ont, men det godtagbart nu iallafall.Imorgon måste jag få gjort lite. Jag ska leta fram en blender som mamma vill ha, samt stoppning till figurer. Att börja packa vore också en bra idé. Och maken har en del han ska hinna efter han jobbat halvdag imorgon. Han ska bl a byta däck på bilen. Sen behöver den tvättas av och rengöras inuti. Det är inte kul att åka ca 80 mil i en jättesmutsig bil.Men jag får se vad jag orkar och klarar av imorgon. Mycket hänger ju på hur natten blir.

Av Patricia - 4 april 2007 17:59

Jag sa när vi satte oss för intervjun att min mobil skulle påminna mig kl 14 om att jag skulle ta allergimedicin. Oj, tyckte kvinnan och tyckte att det var ju bäst att ta den då om jag fått en tid för att ta den.Så var det inte mer med det sen. :)

Av Patricia - 4 april 2007 16:34

Jag har verkligen haft en dag från helvetet! Det är inte minsta överdrift när jag skriver att jag har varit väldigt nära att svimma av smärta flera gånger idag. Mensen har kommit.Efter tjafs med maken ringde jag sjukhuset och fick komma till gyn, som inte kunde hjälpa mig. De lämnade mitt nummer till RMC, som var så gulliga och ringde upp fastän deras telefontider var slut för idag.Det visar sig att jag SKA ha en menstruation. Men ingen har tänkt på att berätta det för mig. Förra gången hade jag tagit sprutor mot endometrios månaderna innan, så då fick jag aldrig någon mens, och nu antog väl alla att jag visste vad som hände eftersom det är försök två.Så nu är jag lugn, även om jag fortfarande har ont. Dock är det betydligt bättre. Jag kan ta mig till toaletten om jag måste.Jag har fått i mig lite fil och havrefras. Det var gott. Förutom det har jag fått i mig ett kexchoklad och ett halvt glas saft.Jag ligger dock kvar i soffan med fleecefilt och varm vetekudde, och här blir jag.

Av Patricia - 4 april 2007 11:22

Ont!Yr!Trött!Ont!Jag bara sitter här i soffan, ihopkrupen.Får bara mer och mer ont i magen.Kan inte äta. Kan inte ställa mig upp för att ta tvätten, än mindre hämta något att dricka.Vill bara försvinna.

Av Patricia - 4 april 2007 10:22

Alma har då och då den senaste tiden påmint oss läsare om att klicka för skogen. Jag slarvade i början, men nu har jag den som startsida och när jag ska öppna de bloggar jag följer, kommer den upp och då kommer jag ihåg att klicka. :)

Av Patricia - 4 april 2007 10:18

Att ha menstruationsliknande blödning är en av de vanliga biverkningarna, så jag behöver nog inte vara orolig. Jag sprayar ju som jag ska så jag försöker släppa det nu.Hmmmm...borde väl äta något, fastän jag inte är sugen på något. Dricka ska jag iallafall vara duktig med idag!

Av Patricia - 4 april 2007 09:31

Har mensvärk som dessutom går bak i ryggen!Magen är rejält uppblåst och jag är svullen. Det märktes även på vågen. :(Jag har inget minne av att jag kände så förra gången jag sprayade. Tack o lov har jag inte börjat blöda, men det känns så motsägelsefullt att ha ont så här när tanken är att jag ska vara i klimakteriet. Jag fattar inte.Det här var inte riktigt vad jag hade tänkt mig idag. Jag har inte tid med det här idag. *suckar*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards