Alla inlägg den 1 december 2007

Av Patricia - 1 december 2007 23:14

Idag har det verkligen varit skitväder.

Så då har jag passat på att fixa med julkorten.

 

 

Samtliga framsidor är klara.

Och idag har jag hunnit göra kuvert till alla kort också.

Oh hälften har nu även fått en baksida där det står att det är jag som gjort korten.

 

 

Så imorgon kommer jag att bli klar med dem, vilket känns jätteskönt. Sen är det bara frimärken till dem som behövs.

 

 

Sen ska jag fortsätta med halsduk och de andra sakerna jag tänkt göra inför jul. 

Av Patricia - 1 december 2007 11:05

Herregud vad tiden flyger iväg.

Det är redan december.

Men det är mysigt.

Tyvärr stämmer inte bilden helt eftersom det är första advent först imorgon, men jag tycker de är söta ändå.

 

 

 

Tyvärr är det inget decemberväder här idag.

Det regnar och det regnar ganska mycket.

Men det är inte mycket man kan göra något åt. Det är bara att gilla läget.

 

 

Vi tittade på julkalendern kl 9 imorse.

Vi var inte imponerade. Men nu ska man inte dömma ut hela julkalendern baserad på ett avsnitt. Nej några till får man ta och se. 

Av Patricia - 1 december 2007 11:04

Nu kan man se mina tre senaste julkort.

Nu är det kuvert och baksidor som gäller. :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards