Alla inlägg den 12 december 2007

Av Patricia - 12 december 2007 11:22

Jag är så trött nu.

Jag går och lägger mig försent varje kväll och stiger upp för tidigt varje morgon för att hinna allt jag måste. Det är inte bra.



Imorse var tanken att jag skulle stiga upp 5.40 för att vara på jobbet 7. Men så blev det inte. 7.30 var jag på jobbet. :( Och det var snöstorm hemma, så det var bara att köra lugnt och stilla. Här i sta'n snöade det inte och gör inte nu heller. Strax under nollan låg temperaturen på hemma.



Nu sitter jag och gäspar. Jag behöver sova! Men jag måste jobba in tid och då måste jag börja tidigare. Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas få ihop alla timmar. Just det. Måste gå och säga till min chef här att jag är borta några timmar för att bli avtackad nästa torsdag. Usch. Jag vill verkligen inte bli av med fler timmar. Det gör lite ont i magen. Men men. Bit ihop, jobba och vila sen.



Och ikväll ska jag och maken göra klart musiktävlingen till imorgon. Jag har mig själv att skylla att jag inte tagit tag i den innan. Men det har inte riktigt varit läge och ork för det. Julkorten var viktigare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards