Alla inlägg den 13 december 2007

Av Patricia - 13 december 2007 09:32

Idag är det Lucia!

Och jag är vitklädd. Vit kjol, vit blus och runt midjan har jag en röd halsduk eftersom jag inte hittar mitt luciaband. Och julfint halsband och örhänge har jag också som mamma gjort.



Två av mina arb.kamrater har på sig sina stjärngossestrutar jag fixade ihop igår. De är jättefina i dem. :)



Musiktävlingen är klar, men inte tack vare mig. Maken har varit en klippa som fixat och donat. Tack älskling.



Hoppade över samtalet igår. Eller rättare sagt avbokade den. Jag orkade inte. Istället hämtade jag maken. Vi åkte och hämtade ut våra nya bensinkort och passade på att köpa kyckling och potatissallad.

Åkte hem och åt.

Sen lade jag mig i ett varmt bad. Det var välbehövligt. Jag var så trött.



Men efter badet kom jag in i andra andningen och somnade inte förrän efter 02. Så vi kom inte upp imorse som vi skulle. Så det blev en sen dag idag till jobbet. Men jag försöker att inte få panik över mina timmar, utan göra det bästa av det idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards