Alla inlägg den 19 december 2007

Av Patricia - 19 december 2007 13:35

Idag är jag på jobbet. Varför undrar jag emellanåt.

Jag sov uruselt inatt. Somnade sent och vaknade efter 1½ timme för att sen lyckas somna om 1 ½ timme efter att ha legat vaken i över 1 timme. *suckar*



Jag är jättetrött och hängig. Täppt i näsan och lite småfebrig. Men strax får jag ta en Ibumetin. Yeay! :)



Varför är jag här idag då kanske man kan undra?! Jo, jag har mitt sista samtal i eftermiddag och jag saknar faktiskt jobbet.  Maken ville försöka joba idag och vi hade bara en bil hemma. Så det var bara att kämpa sig upp och ta sig hit. Och det är klart att det är jätteroligt att vara tillbaka på jobbet. Mitt skratt har saknats och även jag. ;) Men att inte ha den ork man vill ha, är jobbigt.



Men trots detta så har jag ändå fått lära mig något nytt idag för att underlätta för en av arb.kamraterna Så det känns fint att kunna lägga till på sitt CV att man kan.



Men jag är lite orolig hur jag ska orka till samtalet och sen ta mig hem själv. Men det får och ska gå. Så är det bara!



Egentligen skulle jag väl behöva leta lite julklappar, men det får vi ta imorgon efter jobbet. Det är maken, svärföräldrarna och minste brorssonen som fattas. Brorssonen vet jag redan vad jag är ute efter. Svärtföräldrarna på ett ungefär och maken vet jag också. Jag ska bara ha orken att fixa det. Dessutom måste jag komma ihåg att sätta över lite pengar till mitt konto. Maten kostade en del igår. :(



Gissa om jag längtar tills ikväll när jag får gå och lägga mig. Då ska jag fortsätta att läsa på Stieg Larssons "män som hatar kvinnor". Nu har så många sagt att böckerna är så bra, och har de t o m trollbundit min pappa som annars inte läser böcker, måste det ju vara så. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards