Alla inlägg den 9 december 2007

Av Patricia - 9 december 2007 10:29

Tiden går så himla fort tycker jag.

Jag hinner inte det jag vill eller ska.

Men men.

 

 

Jag har uppdaterat pysselbloggen nu med mina tändsticksaskar. De blev fina tyckte jag. Bra att ha när man går bort.

 

 

Har skapligt ont i axlar, nacke och huvud. Ska nog mysa ner mig i soffan, trots att jag har saker att göra. Kan ju iallafall försöka få klart den andra halsduken.

Av Patricia - 9 december 2007 10:21

Igår 10.30 hade jag en annan arb.kamrat här.

Vi skulle pyssla, och det gjorde vi. Hon fick jättemycket gjort. Jag hjälpte henne en del och fick även gjort lite jag med. Det ska skannas in idag och läggas i pysselbloggen.

 

 

Jag tränade även lite ångestträning. På förmiddagen åkte maken nämligen till en kompis och jag skulle prova att inte ringa honom för att kolla när han var framme och han fick naturligtvis inte ringa mig. Det gick över förväntan. Jag ringde inte och min ångest var väldigt dämpad. Så det kändes fantastiskt skönt. Och under den tiden var dessutom katterna ute två långa omgångar. Många pluspoäng till mig. :)

 

 

På kvällen kom arb.kamratens man hit och vi åt middag och hade jättetrevilgt. Dock blev det lite väl sent när vi åt, men det var vårt fel att vi inte började tidigare med maten.

 

 

En jättemysig och trevlig dag som vi ska försöka göra om snart igen. :)

Av Patricia - 9 december 2007 10:18

Vi hittade faktiskt på något i fredags kväll.Visserligen tack vare min arb.kamrat M, men vi gjorde något.

 

 

När vi kom hem fixade vi till oss och åkte hem till henne. Där förfestade vi och sen gick vi ut och dansade. Hon, jag och våra män.

 

 

Jag hade verkligen jätteskoj. Jag älskar att dansa. Så det kommer vi att göra fler gånger. :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards