Alla inlägg den 29 december 2007

Av Patricia - 29 december 2007 19:07

 Igårkväll åkte vi till arb.kamraten och hennes sambo. Där träffades vi sex som skulle ut. Vi hade med oss en flaska vin som aldrig rördes. Istället blev det lite drinkar innan vi åkte in till stan.

 

 

Väl på restaurangen var det beslutsångest över vad jag skulle äta. Det blev till sist en pizza. Servitören var långsam och lite märklig. Det kändes inte som det rätta jobbet för honom, för att uttrycka det milt. Makens vildsvin var inte så som han hade beställt det och min cheesecake var alldels för frusen och torr. Men vi hade trevligt och det blev mer och mer folk.  Vid tolvtiden gick vi till dansgolvet. Gamla schlagerhits spelades och vi dansade. Efter ett tag gick vi för att kolla om det andra dansgolvet hade öppet, men ack nej. Himla trist då det var lite för mycket folk på enda dansgolvet och det var väldigt varmt.

 

 

Vi dansade lite till och vid 01.30-tiden åkte vi hem till arb.kamraten igen där vi sov över.

 

 

Jag mådde bra när jag vaknade idag, men sämre när jag ätit frukost. Min mage gillar verkligen inte mat längre. Men vi lyckades komma hem och nu mår jag bättre. Är sugen på mat, men vet inte om jag vågar äta. Och jag mådde inte dåligt då jag inte drack mycket alls igår. Jag hoppas min mage kan ta och bli lite bättre nu. Det hade varit trevligt.

 

 

I eftermiddags kom grannarna förbi som vi ska fira nyår med. Vi åker tydligen på att göra huvudrätten till 8-9 pers i år. Känner verkligen inte för det. Jag hoppas det kommer, men just nu vill jag hellre göra något annat. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards