Alla inlägg den 17 december 2007

Av Patricia - 17 december 2007 19:31

Jag har uppdaterat pysselbloggen med lite bokmärken.

Det har man alltid nytta av om man gillar att läsa böcker.

 

 

Hmmmmm...undrar om våra julkort kommit fram än. De postade maken i onsdags. Jag hoppas det. 

Av Patricia - 17 december 2007 19:18

Trots att det bara är grått här och snön lyser med sin frånvaro, kände jag att bloggen behövde ett lyft och lite färg. Så nu får den se ut så här, iallafall några dagar. ;)



Idag fick jag två julkort. Ett av mamma och ett av arb.kamraten som var här förra lördagen. Båda julkorten var jättefina och sitter nu på får frys med de små klämmor som jag gjorde förra julen. Så tack både mamma och C/L. :)



Och i eftermiddags ringde min handläggare. Jag ska på intervju imorgon eftermiddag hos ett företag som jag förhoppingsvis blir uthyrd till i slutet på januari. Vi kunde skjuta upp intervjun, men har jag hellre den gjord nu innan jul om det innebär att jag får svar snabbare om jag ska jobba där sen eller inte.

Så det blir till att se riktigt pigg och fräsch ut imorgon. Det ska jag väl lyckas med. :)



Har legat i soffan hela eftermiddagen och slumrat. Jag vill bli frisk nu.

Och jag borde se till att maken ringer hem och frågar vilka det är som är hos dem i jul så att vi verkligen har koll.

Av Patricia - 17 december 2007 13:24

Det blev inte att åka till jobbet idag.

Jag har haft svårt att sova inatt. Väldigt svullna bihålor som gjort att jag haft svårt att andas samt en make som snarkat järnet.



Jag visste knappt var jag var imorse, så det fick bli att vara hemma idag med och vila. Och vilar gör jag! Jag orkar ingenting. Jag är tungandad och är hostig. Inte alls kul.



Men jag har läst ut sista Harry Potter-boken. Helt ok tyckte jag.



Frukost har vi fått i oss, fastän maken inte riktigt förstod syftet med att äta. ;) Katterna har fått vara ute och jag fick då träna på att dämpa lite ångest.


  

Tyvärr måste vi åka och handla mat. Det är flera saker som tagit slut som är bra att ha hemma. Så någon gång idag måste vi ta oss till mataffären. Vill inte. :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards