Alla inlägg den 15 december 2007

Av Patricia - 15 december 2007 12:58

Igår kväll myste vi i soffan och tittade på film. Båda lika snörvliga och trötta tittade vi på Gremlins. Det var många år sen jag såg den! Men kul var det att se den igen. Kan inte fatta att den är från 1984. Var man bara 9 år när den kom? Himmel. Gud vad jag känner mig gammal.

Nerbäddad under min pläd var jag och en eld i kakelugnen.

Lata var vi också och åkte och köpte pizza. Maken ville ha.

 

 

Idag sov vi länge. Även jag, vilket är ett tydligt tecken på att jag är sjuk. :(

Minstingen fick oss att ligga lite till då hon låg mellan oss, ville bli klappad och lät som en liten fiskebåt när hon kurrade. :)

 

 

Men upp har vi kommit. Maken fixade frukost och jag har börjat med julkortet till makens företag som ska ut till alla kunder. Jag krånglade lite i Photoshop för att få ut n liten skylt med julhälsning och företagsloggan på samma som ska vara på kortet. Maken fick hjälpa till. Vi kom fram till att vi nog behöver gå en kurs i PS. Det hade nog inte varit fel. Jag vill kunna det programmet så jag kan göra jättesnygga saker. 

 

 

Tanken är att vi ska ha middagsgäster, men jag tror inte att jag orkar det. Det är nog inte så bra heller. Så jag borde ringa återbud till dem. Trist när man behöver göra det, men vad ska man göra?! 



Den andra halsduken är nu klar också. Jag gjorde klart den igår kväll. Dock borde jag väl ringa svärmor och fråga vilka det är som verkligen kommer på julafton. Det vore ju bra så att jag inte gör till någon som inte kommer, eller att vi har till för få.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards