Alla inlägg den 3 september 2007

Av Patricia - 3 september 2007 23:25

Ikväll har jag tonat och slingat håret.

Trots att jag försökte att vara sparsam med slingorna så blev det ändå en del. Men det blev inte katastrofalt. Det blev inte perfekt, men bättre än innan iallafall. :)  Så blir det när man ger sig på det själv. ;)

 

 

Nu blir det att sova. Maken är äntligen hemma sen en liten stund. Stackarn fick åka tillbaka till jobbet och egentligen i onödan tack vare en chef som lämnar mycket att önska. 

 

 

Bilder på håret får jag väl se till att ta och lägga upp om ni vill se. 

Av Patricia - 3 september 2007 23:24

Vill man se tips på uppskattade och enkla presenter där man gör egna "etiketter" eller kort till så titta in på min pysselblogg.

Av Patricia - 3 september 2007 20:29

Medan jag tonar och slingar håret själv här i badrummet tänkte jag försöka visa lite de förslag jag filat på till köket.

Jag hoppas man kan se hyfsat bra.

Planlösningen vi har nu syns väldigt dåligt, men det var det bästa jag kunde hitta för tillfället. Det är en vägg mitt i köket som det är nu. Mittenbilderna på förslagen motsvarar samma vinkel som planlösningen. Dörren som är på samma sida som kyl coh frys i förslagen går mot matrummet och den andra dörren går till grovköket.

 

 

Vad tycks?

Av Patricia - 3 september 2007 09:30

* Byta ytterbelysning på veranda

* Byta ut tv-möblerna i vardags- & sovrum

* Tvätta min täckväst och vinterjacka

* Laga makens blixtlås i vinterjackan

* Testa bilar

* Rapportera elmätarställning

* Rensa kläder och få ordning i garderober och lådor

* Klippa gräsmattan



Det finns säkert mycket mer som behöver göras, men detta är en början iallafall. Och det är uppgifter för oss båda och inte bara för mig. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards