Alla inlägg den 5 september 2007

Av Patricia - 5 september 2007 23:52

Då har jag uppdaterat pysselbloggen med ytterligare ett kort.

Fler hoppas jag publicera imorgon via mms. :) 

Av Patricia - 5 september 2007 23:33

Maken ringde mig på jobbet i eftermiddags och mådde jättedåligt. Så 15.25 satte han sig i vår bil och jag körde hem oss.

 

 

Väl hemma beordrades han i säng medan jag fixade värktablett och ett glas saft. Han somnade ganska fort och jag satte mig i pysselrummet med mina kuvert med stämplar. Det nya hÄnglarkitet kom idag och stämplarna var lika fina som alltid tyckte jag. Jag har monterat samtliga samt två till som jag köpt innan. När det var gjort stämplade jag upp dem. Dels till min stämpelförvaring men även till när jag ska göra kort.

 

 

Vid 19.40-tiden väckte jag maken för att han behövde upp lite så att han inte låg och blev stel. Han fick önska middag och så åkte jag och handlade. Förutom middagen köpte jag lite överraskningsmat till honom som jag vet att han tycker om, som tunnbröd (mjukt), bananer och Maryland Cookies. Allt för att pigga upp honom lite. 

 

 

Han blev jätteglad för det jag hade handlat.

Ikväll har vi sen ätit och jag har färglagt lite hÄnglarmotiv.

Nu ska jag bara packa väskan till pysselkvällen imorgon. Egentligen behöver jag duscha, men får göra det imorgon bitti.

Ska ta en värktablett nu innan jag går och lägger mig. Är jättestel i nacke och axlarna och huvudvärken börjar igen. 

 

Av Patricia - 5 september 2007 13:24

Jag har räknat ihop det jag vill ha (allra mest) i Pandurokatalogen.

Det är inte jättemånga saker, och ändå kommer jag upp i 1008,5kr. *suckar*

Så det blir att titta igenom igen och stryka.

Av Patricia - 5 september 2007 11:06

Himmel vad jag har ont i huvudet idag!

Och det enda jag hade var en Panodil Zapp. Inte ens två, utan en.

Jag tror inte huvudvärken beror på vätskebrist, men jag försöker dricka ändå. Jag har de senaste dagarna känt mig stel i nacken och det känns som om det förvärrats. Inte skönt alls. :( Men det är bara att jobba på.



Idag är det tack o lov lite lugnare på jobbet än vad det var i måndags och igår. Men vi är effektiva, både jag och M vilket är så skönt. Och trevligt har vi också. :)



Maken är utomhus idag också. Ute i friska luften och kollar master. Jag hoppas han har trevligt och att solen även skiner på honom som det gör här i stan. Jag hoppas också att han kommer tillbaka i hyfsad tid så att han inte kommer hem sent ikväll. Jag skulle behöva förbereda lite till inför pysselkvällen imorgon. Och så hoppas jag så innerligt att hÄnglarpaketet kommer idag. Jag är så nyfiken på att se vilja härliga stämplar det är denna gång. Och lite andra stämplar borde vara på ingående.



Om 12 minuter är det lunch. :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards