Alla inlägg den 6 september 2007

Av Patricia - 6 september 2007 09:35

Jag ska göra min egen stämpel är det tänkt.

En stämpel att stämpla bak på kort för att visa att de är gjorda av mig.



Turerna hur den ska se ut har gått fram och tillbaka. Först var jag inne på att ha en rund för att det är "mode" nu. Men som vanligt kommer min lilla trotsiga sida fram som säger att jag ska inte alls vara som alla andra. Så nu är stämpelbilden kvadratisk. Men den ska stå som en romb, för att stå ut ännu mer mot alla andra. :)



Texten hade jag tänkt först skulle vara datorskriven, men nu är jag helt inne på att jag ska skriva förhand så att den verkligen blir personlig. Det ska verkligen vara handgjort så mycket det bara går. :)



Jag hoppas jag kan bli färdig med den idag. Ev ska jag lämna den idag men senast imorgon så får vi se hur den blir förhoppningsvis nästa vecka.

Spännande. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards