Alla inlägg den 25 september 2007

Av Patricia - 25 september 2007 15:51

Jättetrött

Arbetstorka

Grått ute 


Velig

Ilsken ibland

Långsam

Lullig men nykter. Borde äta?


Hösttrött

Envist

Mullig



Uttråkad?

JA!

Av Patricia - 25 september 2007 14:21

Då har vi varit på banken och fixat så vi har kredit på huskontot.

Det dumma är att kortet som är knutet till det kommer inte förrän tidigast på fredag. Men sen är det fritt fram att hitta bil.

Och en bil ska vi hitta!

En bra dessutom.

Av Patricia - 25 september 2007 12:03

Imorse vaknade jag kl 6. Orkade inte gå upp och ställde om klockan till 6.30 för att slippa snooza mig igen. Fick minstingen att lägga sig igen när hon började pipa p g a väckarklockan.



Av någon anledning lyckades jag inte med väckarklockan ändå utan den snoozade ändå. Himla irriterande.



Steg upp 6.25 och gick på toaletten med minstingen som ville/skulle bli klappad. När jag kom in i sovrummet igen var makens radio på och Morgonpasset i P3 var på. De berättade om par i Australien som stämt om det var läkaren eller sjukhuset p g a att de fått tvillingar istället för ett barn via provörrsbefruktning. Jag tror inte det är någon överraskning att jag kände mig både ledsen och arg. Själv hade jag känt mig dubbelt så lycklig. Visst kostar det mer att ha två om man nu bara trodde det var en, men ändå. I min värld är man jävligt otacksam när man får två friska barn istället för ett. Jag stod och svor när jag tog på mig och tyckte  att jag kunde få det ena barnet om det nu var så himla dyrt och jobbigt. Föräldrarna skyllde t o m på läkaren för att deras samliv och förhållande inte funkade längre för att de hade två barn. Herregud vilka puckon!



Jag klarade av att köra till jobbet idag med. Det gick bättre idag. Men vi hade bara kommit ca 2,5 km hemifrån när vi såg en död katt vid landsvägen. Ångesten var direkt där och knackade på och ville in. Men den gjorde inte entré förrän jag kom ur bilen i garaget. Svårt att andas, svimfärdig och lite panik för att jag var helt ensam där nere. Men jag lyckades ta mig upp.



Det har varit en hel del att göra här.

Strax ska vi till banken och fixa för billån. Vi har inte hittat bilen än, men när vi gör det ska allt vara klart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards