Alla inlägg den 11 september 2007

Av Patricia - 11 september 2007 15:58

Ikväll ska katterna ut och åka bil.

Vi ska till veterinären för att vaccinera alla tre. De ska även kolla pluttans ena öga som fortfarande rinner lite. Jag hoppas det är ok så att även hon kan få sin vaccinering idag så hon slipper åka bil en runda till.



Att åka bil är fruktansvärt tycker de. Det är full konsert i baksätet och man hinner bli rejält trött i öronen. Och för att alla ska få plats i bilen får jag köra och maken sitta brevid. Dessutom måste vi sätta hankatten i mitten så att han ser maken. Då blir han lite lugnare.



Och idag ska vi försöka förebygga lite genom att spraya med Feliway en stund i burarna innan de ska in i dem. Det borde lugna dem lite. Så vi får hoppas att allt går bra.



Håll tummarna.

Av Patricia - 11 september 2007 15:54

Idag har jag och två arb.kamrater beställt lite på Panduro. Jag var inte värst (läs: beställt för mest pengar). ;)



Jag var lite orolig att en del skulle vara slut, men det var bara ett papper på rean för mig som var slut vilket var helt ok. :) Annars var det bara tre saker som var slut.



Sen tog jag det på faktura så att vi hinner få lön en gång till innan det ska betalas, vilket passar mig bra. :)



Så det ska bli kul att få paket om en vecka eller så.



Sen har jag hittat en affär i Borås som vi ska stanna till  hos på torsdag eftermiddag har jag tänkt mig. Förhoppningsvis är det inte för svårt att hitta till den. :)



Bara två dagar kvar att jobba denna veckan. Jag ser mer och mer fram emot helgen. Det ska bli jättemysigt. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards