Alla inlägg den 29 september 2007

Av Patricia - 29 september 2007 18:13

Idag är jag och maken grannevakt. Grannfrun har opererats (titthål) och hennes make är iväg över helgen. Så vi har henne hos oss. Ser till att hon får mat, smärtstillande, vätska och sällskap. :) Det går bra och är trevligt. Vi kan ju inte låta henne vara hemma själv när hon är nyopererad. Jag vet ju själv hur orörlig man är p g a dessa tre små hål i magen.

 

 

Så det har tittats på film, tv och ätits lunch. Snart ska vi laga middag. Jag och maken får inte mycket gjort, men det gör inte så mycket. Jag har menssmärtor så jag är inte så mobil ändå. Så kvällens konsert i Norrköping är nog inställd för vår del. Jag får se om jag klarar det.

Men jag har klarat av att pyssla lite, vilket jag är glad över. Jag har stämplat upp och färglagt de senaste stämplarna samt skannat och lagt upp de senaste korten i pysselbloggen. Så lite nöjd känner jag mig. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards