Alla inlägg den 7 oktober 2006

Av Patricia - 7 oktober 2006 18:57

Tyvärr har filmen redan börjat på TV400 idag, men man kan hyra den eller köpa den.Filmen jag vill rekommendera är "A night at the Roxbury" med Will Ferrell.Den är helt underbar med härlig humor och en gullig story. Det är roliga karaktärer och nostalgimusik från 90-talet.Så ni som gillar Will Ferrell och inte har sett filmen, se till och gör det. :)

Av Patricia - 7 oktober 2006 13:17

Nu så har jag varit duktig. Jag har skrivit om mitt personliga brev, som behövs när man söker arbete. Maken hjälpte mig att omformulera några saker så att det lät ÄNNU bättre. ;)Sen har jag skickat två ansökningar. Jag vill verkligen inte vara kvar där jag arbetar nu, och eftersom jag inte längre är gravid så är chansen större att något företag är intresserad av mig och vill förhoppningsvis anställa mig.Jag känner mig jätteduktig som faktiskt tagit dessa steg och försöker ta mig ur den situation som jag inte mår bra i.Sen har jag även suttit lite med julkorten nu. Jag har försökt att måla med akvarellpennor och sen använda vatten och pensel för att "smeta" ut färgen. Men det blev inte så bra som jag hade hoppats på. Dessutom hade jag endast 12 pennor, vilket inte räcker länge. Så det blir att handla akvarellfärger i bokhandeln sen/snart.Det som däremot inte känns bra alls var att tanken var att vi skulle ut i garaget idag för att flytta ved och möbler och få ordning i garaget. Men jag har haft huvudvärk och varit stel i axlarna och båda har känt oss lite hängiga. Jag hoppas vi kan göra det imorgon eftersom maken måste arbeta nästa helg.Och vad ska vi äta till middag idag? Ingen lätt fråga. Kom gärna med goda förslag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards