Alla inlägg den 20 oktober 2006

Av Patricia - 20 oktober 2006 19:31

Det är äntligen fredag. Det är skönt. Studiedagen kändes jättelång. Vi var på en föreläsning och lyssnade på en kvinna som var unik. :) Dagen kändes jättelång. Vädret kan säkert ha spelat roll eftersom det varit mörkt, grått och regnat. När vi äntligen var färdiga åkte jag till makens arbete och väntade på honom tills han hade arbetat klart. Jag var trött, hungrig och gnällig. Vi åkte hem och vi började laga mat. Jag hittade på något som var ganska gott. Kort sagt en form av pastagratäng med kycklingkorv och grönsaker. Mumsigt.Kaffet är klart och det blir säkert en kanelbulle till det. Har varit trött hela dagen, men nu känns det som att jag är på väg att falla i koma. Det är inte kul att känna så på fredagkvällen. Då vill man vara pigg och känna att man vill hitta på något kul. :) Nåja, jag ska inte klaga. Det kunde varit värre.Trevlig fredagkväll, vad ni än hittar på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards