Alla inlägg den 11 oktober 2006

Av Patricia - 11 oktober 2006 21:38

Nu är man i full gång igen på jobbet. Det är otroligt mycket man ska komma ihåg och fixa.En trevlig (eller inte) överraskning som kom idag var att om 15 dagar ska samtliga 3-4:or ha en konsert på kvällen. Sex melodier ska de kunna och de har hittills tränat tre. Vi har musik 35 minuter i veckan, vilket innebär att mycket arbete läggs på mig på mina lektioner. Dessutom tyckte några av kollegorna att jag skulle fråga eleverna om någon ville skriva och läsa upp en dikt eller vara konferencier. Den enda tanke jag fick i huvudet när de föreslog detta var: NEJ!Det kan de som varit på jobbet hela tiden fixa och inte lämpa över på mig som varit sjukskriven i tre veckor. Jag tyckte även att de gärna kunnat informera mig om detta redan när jag var hemma sjuk. Jag fick ju reda på så mycket annat ändå via mail. Så nu känner man en viss stress för att jag fått ännu mer jag ska hinna med på lektionerna. Jag undrar verkligen hur jag ska hinna med allt. Det är verkligen inte konstigt att jag vill byta jobb.Idag har jag först arbetat från 08.00 till 16.30 och sen på makens kontor från 17.10-19.20 då han behövde jobba över och rädda sin ena chefs lilla ända imorgon.Jag har börjat sticka på en ny halsduk idag. En julröd i långhårigt garn. Den blir nog fin, precis som de andra 14. :)Nu ska jag vila lite och sen blir det sängen.Ha en fortsatt trevlig kväll.

Av Patricia - 11 oktober 2006 21:37

Ett litet tv-tips till alla datanördar.På TV4 går en serie på onsdagkvällar som heter "IT-supporten". Ikväll börjar det 22.25

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards