Alla inlägg den 17 oktober 2006

Av Patricia - 17 oktober 2006 20:56

Inatt blev det inte så mycket sömn. Först välte en av katterna ner saker i arbetsrummet. Sen låg maken och väsnades för att han inte hade fria luftvägar. Fick väcka honom och säga åt honom att ta nässpray. Till sist kunde jag somna.Imorse var jag ganska trött och det har känts hela dagen. Har dock haft ett högt arbetstempo och haft fullt upp. Fick ha lite mer rast idag, vilket var skönt.Jobbade över nästan två timmar idag. Åkte inom stan och hämtade make och granne på väg hem.Väl hemma ringde jag Panduro för att höra om min Tildabok eftersom jag såg redan i onsdags att de hade skickat. Jag fick kollinumret och paketet fanns på utlämningsstället. Trots att jag var trött åkte jag för att hämta ut mitt paket. Bara att göra detta var en utmaning. Hon som hade hand om detta kan inte ha gjort det många gånger. Flera gånger kändes det som om jag var med i dolda kameran. Men efter många om och men lyckades jag ta mig hem igen.Maken hade gjort middag: kyckling, ris, sås och grönsaker. Mycket smaskigt. Efter middagen var det som om jag hamnat i koma. Jag och en av katterna låg i soffan och jag var övertygad om att jag skulle sova där inatt. Men nu har jag fått i mig lite kaffe och en kanelbulle. Och nu är det "Desperate Housewives" på tv. Mys mys. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards