Alla inlägg den 8 oktober 2006

Av Patricia - 8 oktober 2006 17:40

Har inte gjort ett smack idag.Jag har legat i soffan hela eftermiddagen och tittat på tv, läst lite och sovit.Nu är det strax middag. Pizza från affärens frysdisk blir det. Nyttigt och bra. Precis som allt godis jag tryckt i mig idag. Usch.Men solen skiner, katterna är ute och njuter och jag tittar på min jättesöta make, som sitter i den andra soffan. Oj vad jag älskar honom!

Av Patricia - 8 oktober 2006 11:03

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Jag vill verkligen inte. Ångesten börjar krypa på, men jag har gett mig den på att jobbet inte ska få förstöra min söndag. Jag vill kunna känna glädje och lugn idag. Imorgon vet jag att förhoppningarna och kraven är höga från mina arbetskamrater. Dock har jag förvarnat om att jag inte är helt frisk och bara kan arbeta ca 80 % mot vad jag kan normalt sett. Sen kommer jag väl att få en massa blickar av medlidande, vilket jag inte vill ha. Jag vill bara gå vidare, jobba så gott jag kan och få tänka framåt. Så vi får väl se hur det går.Känner mig lite hängig idag. Tror att jag håller på att få grannarnas förkylning. vill inte ha den.Så det blir inte att få in veden idag heller. Det blir att vila och kanske pyssla lite istället.Ha en trevlig söndag. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards