Alla inlägg den 10 oktober 2006

Av Patricia - 10 oktober 2006 17:40

I eftermiddag ringde bilverkstan dit vi bogserade bilen i fredags. Han hade tittat lite på bilen och det verkar vara samma fel som Skänningeverkstan försökte fixa. Skänningeverkstan hade ringt "vår" verkstad och tyckte att vi skulle se till att bilen blev bogserad till dem. Ja, du gissade rätt. Aldrig i livet! Jag litar inte alls på Skänningeverkstan. Så imorgon måste jag ringa SV för att få dem att förstå att de är värdelösa i våra ögon och att de får betala vad verkstan i Linköping vill ha för att laga samma fel. Jag är så trött på att bli arg och ringa dessa jobbiga samtal.Enligt verkstan i Lkpg har de byggt om ett antal bilar som är som vår till vanlig manuellt växlad. Det låter väldigt dyrt. Jag ska fråga imorgon vad det kostar. Antagligen vill jag inte veta det.Det positiva är följande:- julkorten blir jättefina med akvarellfärger- en arbetskamrat såg och kommenterade att jag såg ännu smalare ut (om man kan se smal ut när man väger 85 kg)- det gick jättebra när jag tog blodprov idag- vi kom hem innan kl 16- vi ska äta min hemlagade minestronesoppa- mina favoritserier kommer ikväll på Kanal 5. Mysigt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards